MollyLindback

Alla inlägg under juni 2012

Av MollyMus Lindbäck - 30 juni 2012 15:16

Tjo sitter här med Johanna   och gör typ inget...    Här kommer en bild på Johanna och mig..

 

Vi har sovit över idag kanske ska vi sova en natt till..     Visst är det jätte soligt idag..    Då ska man inte göra som vi ha svarta kläder på sig...    

Puss   

Av MollyMus Lindbäck - 29 juni 2012 15:09

Tjo idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma... Idag ska min syster och hennes pojkvän komma och äta middag...    Igår så färgade jag mina ögonbryn..   

Kan inte lägga upp en bild idag tyvärr..   

Har ont i

1. Magen

2. Huvudet

3. Är yr

4. Halsen 

Not so funny... Ska snart spela skipbo.. 

 

Med min familj.. Lyssnar lite på musik.. Kommer inte på något mer att skriva..

Bye   

Av MollyMus Lindbäck - 24 juni 2012 13:35

Tjo jag vill ha USA saker som jag kommer visa..

 

 

snygga va????    

    

Av MollyMus Lindbäck - 17 juni 2012 18:02

tjo jag sitter i soffan med min kusin Cicci och hon ska stanna till nästa vecka....!!!!!!!!!!! Hon är lika gammal som jag.. och hon är mysig att vara med... Det kommer bli kul att ha henne här!!!!!!!   (cola) 

 

Av MollyMus Lindbäck - 10 juni 2012 19:14

TJO, idag har jag och min familj fixat i trädgården och tömt dammen och har gjort rent den, det tog ganska länge. 

Aja imon är det vanlig skola och på tisdag ska min klass in till kalmar.

- Molly ger   upp// Molly. 

of 

   


Av MollyMus Lindbäck - 9 juni 2012 16:49

TJO, jag har hittat min skolavslutning kläning.

 

Av MollyMus Lindbäck - 1 juni 2012 20:46

Hej idag ska jag skriva några kärleks dikter och kärleks saker.

The shortest word I know is '' I ''. <3

The sweetest word I know is '' LOVE ''. <3

And the person I never forget is '' YOU ''. <3


Hur ska jag möta din längtan din smärta jag vänder mig bort från dig därför att mitt hjärta är alltför sårat för att möta din kärlek. <3


Jag vill ha dig men är så rädd att förlora dig jag vill älska dig men är så rädd att din kärlek ska kallnar jag vill omnfamna dig men är så rädd att du ska gå igen.


Jag vill inte sätta världen i brand jag tänder bara en liten låga i ditt hjärta jag vill inte släppa din hand för de skulle ge mig smärta jag vill inte hålla dig för hårt men inte heller låta dig gå det skulle vara alldeles för hårt efter som jag älskar dig så hårt. <3


Håll kärleken hårt och släpp den inte för fort! <3

 

Presentation


Molly Lindbäck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards